کاش از عشق تو می مردم ، کاش می مردم تا با
دلی عاشق ، آن هم عاشق تو از دنیا بروم
اگه روزی دل من به جز تو عاشق کسی دیگر شد آن زمان بدان که دیگر پایان
زندگی من است و پایان داستان عشق
کلمه دوستت دارم که از زبان من بلند می شود تنها برای تو است … من به
جز تو به کسی دیگر این کلمه را نخواهم گفت ، بگذار حسرت کلمه دوستت
دارم از طرف من در دل همگان بماند ، تا همه بفهمند من تنها عاشق تو می
باشم
بگذار همه حسرت مرا بکشند ، و تو نیز در مقابل حسرت دیگران به من افتخار
کن! افتخار کن چنین عشق و همدمی نصیبت شده است ، عشقی که تا ابد
خواهد ماند…
من مغرور شده ام ، مغرور عشقی که به تو می ورزم شده ام، غرور من به
خاطر عشق بیش از حد نسبت به تو می باشد … غروری که پایانش رنگ آغاز
زندگی است…

نظرات 1 + ارسال نظر
بی آشیانه جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:19 ق.ظ http://eshghyahavas.blogsky.com

سلام:
خوشحالم که می بینم دوباره می نویسی...
موفق باشی...

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد