چکار کنم نمیتونم خداحافظی کنم................

اینکه برام وقت گذاشتی تا باهام حرف بزنی ممنون
از اینکه برام وقت گذاشتی تا باهام بیای بیرون ممنون
از اینکه به حرف هام گوش دادی ممنون
از اینکه دوستم داشتی هر چند ظاهری ممنون
از اینکه تو این مدت مال همه بودی غیر از من ممنون
از اینکه بهم دروغ گفتی ممنونم
از اینکه قلبم رو ازم گرفتی و بعد گذاشتیش زیر پاهات ممنونم
از اینکه با همه ی وجودت سعی کردی خوردم کنی ممنونم
از اینکه بهم خیا نت کردی ممنونم
از اینکه ازم متنفری ممنونم
به خاطر تموم نا مردی ها ت ممنونم
به خاطر تموم توهین هات ممنونم
می بینی من حتی بخاطر بدترین کارهاتم ازت تشکر میکنم
تا حالا کسی به اندازه ی من دوست داشته؟
تا حالا کسی رو دیدی انقدر داغون بشه ولی بازم عاشق باشه؟
اره من عاشقم .عاشق ادمی که ازم متنفره
به دلیلی که خودش هم نمی دونه
عاشق ادمی که سال ها همه ی وجودم رو براش گذاشتم
ادمی که حتی هنوز هم تموم ثانیه های زندگیم با اون میگذره
این عشق اشتباه؟

به نام او

توی بهت چشم من.درد نا باوری
فصل سرد عشق ما رنگ خاکستری
دردی که من میکشم .اگه کوه هم میکشید
ذره ذره میتکید.قطره قطره میچکید
می تونست با دست تو .بهت من ویرون بشه
فصل زرد قصه هام.ظهر تابستون بشه
قصه ی یقین عشق توی دفترم بودی
توی ائینه ی شعر شکل باورم بودی
من از خوش باوری هام به ویرونی رسیدم
تو رو یک لحظه نزدیک .یه لحظه دور میدیدم
از تب نا باوری گر .گرفته تن من
سهم من از تو اینه.چکه چکه اب شدن
دروغ اخرینی که من از تو شنیدم
خودت بودی که از تو
به ویرونی رسیدم

اینکه برام وقت گذاشتی تا باهام حرف بزنی ممنون از اینکه برام وقت گذاشتی تا باهام بیای بیرون ممنون از اینکه به حرف هام گوش دادی ممنون از اینکه دوستم داشتی هر چند ظاهری ممنون از اینکه تو این مدت مال همه بودی غیر از من ممنون از اینکه بهم دروغ گفتی ممنونم از اینکه قلبم رو ازم گرفتی و بعد گذاشتیش زیر پاهات ممنونم از اینکه با همه ی وجودت سعی کردی خوردم کنی ممنونم از اینکه بهم خیا نت کردی ممنونم از اینکه ازم متنفری ممنونم به خاطر تموم نا مردی ها ت ممنونم به خاطر تموم توهین هات ممنونم می بینی من حتی بخاطر بدترین کارهاتم ازت تشکر میکنم تا حالا کسی به اندازه ی من دوست داشته؟ تا حالا کسی رو دیدی انقدر داغون بشه ولی بازم عاشق باشه؟ اره من عاشقم .عاشق ادمی که ازم متنفره به دلیلی که خودش هم نمی دونه عاشق ادمی که سال ها همه ی وجودم رو براش گذاشتم ادمی که حتی هنوز هم تموم ثانیه های زندگیم با اون میگذره این عشق اشتباه؟