سالها با درد هجران ساختیم

هر روز یادت میوفتم ولی بعضی وقتا نارحت میشم بعضی وقتام خوشحال نارحت میشم چون پیشم نیستی نمیتونم در گوشت بگم دوست دارم نمیتونم ببوسمتو موهاتو نوازش کنم ... ولی خوشحال میشم چون میدونم بالاخره یه روزی به همه آرزو هامون میرسیم به همشون...
آهای عشق من میدونی اگه تو نباشی میمیرم ؟ .. میدونی وقتی یکی دو روز ازت خبر ندارم دیوونه میشم ؟ میدونی چقدر دوست دارم .. عاشقتم ؟ میدونی همه بهانم واسه اینکه هنوز دارم نفس میکشم تویی ؟ میدونی هیچ کس به اندازه تو بهم آرامش نمیده ؟
ولی نمیدونم کی میشه برا همیشه پیش هم باشیم برای همیشه ... تا اون روزی که زنده ایم
عشق من ... دوست دارم ... به اندازه تمام دنیا


آری ..
همه چیز را می توانی فراموش کنی ..
همه چیز را ..
چیزی اگر بماند
زخمی بر تنت
و قلبی پاره پاره است ..
آنرا هم می توانی ..
تو که سالهاست با معنی زخم و پارگی خو گرفته ای دیگر

آری ..
همه چیز را می توانی فراموش کنی ..
همه چیز را ..
چیزی اگر بماند
زخمی بر تنت
و قلبی پاره پاره است ..
آنرا هم می توانی ..
تو که سالهاست با معنی زخم و پارگی خو گرفته ای دیگر