اینکه برام وقت گذاشتی تا باهام حرف بزنی ممنون
از اینکه برام وقت گذاشتی تا باهام بیای بیرون ممنون
از اینکه به حرف هام گوش دادی ممنون
از اینکه دوستم داشتی هر چند ظاهری ممنون
از اینکه تو این مدت مال همه بودی غیر از من ممنون
از اینکه بهم دروغ گفتی ممنونم
از اینکه قلبم رو ازم گرفتی و بعد گذاشتیش زیر پاهات ممنونم
از اینکه با همه ی وجودت سعی کردی خوردم کنی ممنونم
از اینکه بهم خیا نت کردی ممنونم
از اینکه ازم متنفری ممنونم
به خاطر تموم نا مردی ها ت ممنونم
به خاطر تموم توهین هات ممنونم
می بینی من حتی بخاطر بدترین کارهاتم ازت تشکر میکنم
تا حالا کسی به اندازه ی من دوست داشته؟
تا حالا کسی رو دیدی انقدر داغون بشه ولی بازم عاشق باشه؟
اره من عاشقم .عاشق ادمی که ازم متنفره
به دلیلی که خودش هم نمی دونه
عاشق ادمی که سال ها همه ی وجودم رو براش گذاشتم
ادمی که حتی هنوز هم تموم ثانیه های زندگیم با اون میگذره
این عشق اشتباه؟
نظرات 1 + ارسال نظر
بهار شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ب.ظ http://mosaferesarab.blogfa.com

امروز هم گذشت
امروز هم چه خالی و سرد و عبوث بود
پای حصار نیلی شب می ایستم ستاره بچینم باز
می ایستم شاید تو را در خویشتن دوباره بیابم باز!........آه
همیشه سبز و شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد