دلم گرفته  خیلی زیاد.
از دست دادن بعضی چیزها خیلی سخته و من هیچ طوری نمی تونم خودم را به از دست دادنش راضی کنم. حتی وقتی که  در بیداری همه جوری خودم را قانع می کنم . در خواب دو دستی بهش می چسبم و نمی خوام که رها یش کنم. این روزها خیلی تنهام خیلی زیاد.......
اگه این ها اینجا می نویسم برای اینه که می خوام با دوستای نادیده ام درددل کنم و عجیبه که بعد از نوشتن دلتنگی هام و خوندن کامنت های شما واقعا آروم می گیرم.

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهرخ شاهی یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:53 ق.ظ http://yaddasht-e-shahrokh.persianblog.com/

هم میهن با درود فراوان بر تو . امروز سه هم وطن به کمک شما نیاز دارند این هموطنان به اتهام هواپیما ربایی در معرض اعدام قرار گرفته اند . اینان همان کسانی هستند که ابراهیم حاتمی کیا از زندگی واقعی انها فیلم ارتفاع پست را ساخته است . انان امروز در یک قدمی چوبه دار ایستاده اند و تو می توانی یه هم وطنانت کمک کنی . اگر بخواهی . برای اطلاع بیشتر به وبلاگم بیایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد