آفرین به تو

آفرین به تو ای بهترین عشق روزگار ، آفرین به تو ای فرشته قلب من!

آفرین به تو ، تو توانستی بمانی ، بسازی و قلب مرا در قلبت نگه داری عزیزم

به چنین عشقی مانند تو افتخار میکنم و افتخار میکنم به خودم که این چنین

معشوقی مانند تو را دارم عزیزم!

مدتی است که از لحظه های عاشقی مان گذشته است و ما تمام سختی ها و حادثه

ها را گذراندیم ، اینک راهی نه چندان دور در پیش داریم و بیا بهتر و عاشقتر از همیشه

ادامه دهیم این راه را!

آفرین به تو که توانستی از همه مشکلات بگذری تا بتوانی دستانم را در دست بگیری

عزیزم

هیچگاه پریشان نباش ، این راه ما پایانی دارد ، و پایان راه به هم رسیدن ماست

عزیزم!

بیا و زمان سختی ها و مشکلات به پایان راه بیندیشیم تا برایمان همه سختی ها و

مشکلات آسان شود!

آفرین به تو ای عشق من ، تو افتخار این قلب پر از درد منی عزیزم!

تو الگوی تمام عاشقانی و سرچشمه محبت و عشق هستی عزیزم!

آفرین به تو که لایق این قلب منی و حافظ این احساس من!

آفرین به تو که رنگ جدایی را از صحنه عاشقی مان پاک کردی و در این راه پر فراز

زندگی بهترین همسفر برای من بودی و هیچگاه در این سفر دشوار از من دور نشدی

عزیزم!

آفرین به تو که به همگان ثابت کردی که عاشقی ، ثابت کردی که دیوانه این قلب

شکسته و پر از غم منی!

آفرین به تو که در میان این همه عاشقان بهترینی و در میان تمام ستاره های آسمان

ستاره درخشان این قلب تاریک منی!

آفرین به این قلب مهربانت و آفرین به این اراده و اطمینانت!

نمره مشق عشق تو 20 است و تو بهترین معلم عشق در این دنیایی عزیزم

آفرین به تو که هیچکس به زیبایی تو برایم نیست و هیچکس به جز لایق این قلب پر از

عشق من نیست !

آفرین به تو و این عشق بی پایان تو ، مرحبا به این احساس زیبای تو عزیزم.

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:01 ق.ظ

khoshhalam az inke bazam minevisi
kheili kheili ziba bood
ghorbanat
sara

سهیک*** یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

دوست گرامی ام با درود و سپاس فراوان..من به شما خیلی مدیونم امیدوارم بنوعی محبت هایت را جبران کنم...لطف کن مانند همیشه این لوگوولینکها را در وبلاگ تبر بگذار..بترتیب..۱-برچگادالبرز.-۲-قاصدک-۳روزنوشت های گلسا-۳-واگویه ها-۴لحظه های کاغذی-۵-سکوت تو فریادمن-۶-نیوشای سخن-۷-مسیح عادی-۸-روناک-۹-ملکه صبا-۱۰-باد۴-۱۱-ترنج جون-۱۲-روزصحرا-۱۳-مهدیس-۱۴-حکایت-۱۵-لیموئی-۱۶-خجسته واژه ی آزادی-۱۷-یاس سفید-۱۸-رعنا..آدرس ها در یادداشت بعد

سهیک*** دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ق.ظ

1-abehemoth.persianblog
2-636.blogsky.com
3-golsa.blogsky
4-pary.blogsky
5-lahzeh.blogsky
6-sokotvaeshgh
7-niushasokhan.blogsky
8-aaddee.blogsky
9-malakeysaba.pesianblog
10-4-bad.blogfa
11-toranj-asemoni.persianblog
12-roze-sahra.blogsky
13-mahdis.blogsky
14-hekayate4.blogsky
15-
16-talashgar.blogsky
17-tabotab.blogsky
18-

سهیک*** دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ب.ظ

بادرودفراوان...۱۵-لیموئی-۱۸-رعنا-۱۹روناک
۱۵-pasifi.blogsky
18-masoodnet.blogsky
19-ronak5s.persianblog

پسری از شهر هیچ جا سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.piss.persianblog.com

سلام
خیلی وبلاگ قشنگی داری ممنون از اینن متنهای قشنگت واقعا استفاده کردم
اگه خواستی به منم سر بزن خوشحال میشم
راستی هر وقت وبلاگت رو آپدیت کردی به من خبر بده
hamed_t68@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد